Pengikut (Blogspot)

Sabtu, 24 Disember 2011

entri untuk orang nak cari kerja!

hello semua, selamat petang kalian....

thanks kepada sesiapa yang review blog aku lately. sangat menghargai bile hasil tangan aku dibaca merata-rata. hehehe. merata-rata sikit pun aku dah puas hati.

hari ni aku dah fully recovered. actually malam semalam lagi. haha, mungkin secara psiko aku dah lepas rindu dengan Encik L frequently; demam aku pun recovered. alasan tak berapa logik menguasai minda aku yang sedang tersenyum gumbira kini.

aku malas nak cerita pasal azam la hari ni. aku just nak up-date biase-biase. hari ni ade meeting. petang pulak dengar luahan perasaan dari Ncik Indra pasal Miri. lepas tu lepak tengok-tengok internet. 

sesiape yang sedang bace blog aku sekarang ni, aku nak promote keje kat sini. acheh. macam la kewangan aku sangat stabil kat Teamcoat sampai boleh promote kerja kat orang lain kan?

macam ni ade satu supplier yang supply concrete specials untuk kerja-kerja baikpulih bangunan nak hire seorang engineer. kalau boleh civil engineer part yang experienced 2 tahun dan kurang. fresh graduate, boleh sangat-sangat nak mohon.

kerjanya memang skop engineer. yang mane korang kena specified material yang sesuai involving failure yang jadi dekat site mane-mane. skop kerja kilang ni makin besar di Malaysia. kilang ni based on Italy. kalau korang masuk sure-sure korang dapat pegi Italy training. this I beg u. 

aku rase keje ni interesting sangat-sangat. kalau aku tak sayangkan projek Miri aku ni dah lame aku chow masuk Mapei. tapi ape kan daya seorang yang penyayang tak bertempat macam aku ni? aku maseh sayang kan syarikat susah senang Ncik Bos Botak yang sangat-sangat memberi peluang kepada aku untuk belajar sejauh ini kawan-kawan.

sesiape yang berminat, bolehla hantar resume or CV and seek for interview pada alamat email ni mapei@mapei.com.my dan beri perhatian kepada Mr Lee Chiew Fook

Takde kene mengena dengan Mapei. Ahaks
okey, sesiape yang terbaca dan berminat. cepat-cepat hubungi person ni. kerja yang berkaitan dengan chemical sangat menarik baaah ~! adey-chiau.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.