Pengikut (Blogspot)

Sabtu, 31 Disember 2011

azam 4 : be passion

hello semua, selamat petang... 

bodoh-bodoh-bodoh. banyak kali seyh aku sebut perkataan ni bile tengok cerita Hindustan yang agak hot di TV3. 3 orang bodoh. orang yang ke-4 mungkin.

Banner yang boleh buat aku tergelak
cerita ni, aku tak payah nak cerita sinopsis die, sebab mungkin keseluruhan penduduk Malaysia 60% pernah tengok cerita ni. lagi-lagi blogger tegar. lagi super-up-to-date dari aku kan... 

genius. passion. bukan semua orang dikurniakan IQ yang hebat oleh Allah SWT. movie ni mengajar satu moral yang simple : Be Passion in Your Dream. macam watak si Rancho atau Cotte yang actually memang sah-sah tau beliau belajar adalah untuk mendapatkan impian orang lain. sedih la dipergunakan begitu. 

genius tetap genius. sebab mendokong engineering sebagai satu bidang yang susah nak score bersamaan dengan doctor. aku dah bangga diri sedikit. walaupun, aku tak hebat mane. kan?

okey, azam baru yang keempat : Be Passion. ape pun boleh jadi kalo minat tu dah duduk diam-diam dalam hati yang secara tak langsung akan menggerakkan otak untuk bertindak. 

azam kekal azam. mari kite cerita pasal benda lain pulak okey. adey-chiau.

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.