Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 16 Disember 2011

awan nano-nano

hello semua, selamat malam....

dah lame dah semua rakan-rakan site hantar aku balik. aku pergunakan kemudahan internet untuk bermain-main. mati kutu aku duduk sorang-sorang macam ni ooouh!

sebelum aku melabuhkan tirai malam di Semenanjung yang sudah pun bercuaca subuh hening di Miri, aku nak menulis. sambil menonton Merlin yang aku tak berapa nak fokus. sibuk sangat aku chatting. untung la, malam ni aku dapat chatting.

aku nak cerita pasal awan tadi. tapi idea aku da terbang ibarat tempias angin dari compressor berkelajuan rendah milik Teamcoat. dalam flight tadi memang macam-macam aku cube sastera-kan. bile dah sampai darat ni aku dah menjadi ke mood realiti semula. tu yang tak syok tu. 

Huduh Pose ! Tak selera nak berak dalam flight

aku menikmati awan-awan di Malaysia hari ni. aku langsung tak tido dalam flight sebab sayangkan awan-awan itu. nanti kalo aku dah ade idea, aku datang tulis balik okey.

okey, mau off pc Ncik Zailan dan mahu tido. selamat malam semua....



1 ulasan:

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.