Pengikut (Blogspot)

Khamis, 29 Disember 2011

aku bosan bosan bosan

hello semua, selamat petang...

hari ni aku jalan-jalan pegi kilang Mapei. dengan tujuan masih mencari mesin-mesin yang sesuai untuk menjalankan kerja-kerja di Miri. 

petang ni. bukan petang la. malam-malam sikit. aku nak pegi jumpe Encik L bersama dengan Arkitek Minyak Masak. ade bende nak deal. 

aku hari ni. ikotkan rajuk dalam hati. rajuk yang tak ke mane. sangat bengang lalu decide nak berhenti keja. seisi pagi menjelang tengah hari adalah seisi tangis-menangis antara aku dengan Encik L. beliau gelak. ade ke, beliau gelak bile aku cakap aku tengah sentap dengan Ncik Bos. kelakau sangat ke?? 

menjelang petang, setelah mendengar pendapat yang memang ade betulnya dari Ncik Caah. aku macam bersejuk hati. lagipun Ncik Bos Botak dah tak bising same aku sudah. aku pun mungkin boleh cool sudah. memang dasar ahli politik! bungkam aku dalam hati.

honestly, aku sangat suke dengan kerja Miri. macam ade satu entri khas untuk Miri lagi. day 16 - short term goal for month. mane-mane site pun memang ade masalahnye.

banyak bende yang pending. banyak benda yang boleh dipersalahkan. banyak benda yang lack tapi sabar je yang kena increase. i hope to hear a good news soon.

okey la, aku nak siap-siap ni. jumpe dengan Encik L. dan cube tengok ape yang aku boleh buat untuk Arkitek Minyak Masak tu.

nak letak gambar ke? gambar ape ye...?? adey-chiau

2 ulasan:

  1. Best ekk Miri?Tak smp lg kesana..hehe

    BalasPadam
  2. Puan Kutu, best juge ler... banyak pantai yang cantik a.k.a laut lepas :)

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.