Pengikut (Blogspot)

Isnin, 7 November 2011

Day 9 : A photo of last item purchase

hello semua, selamat petang...

apekhah jenis soalan ini. aku sendiri pagi tadi beli bubur dua bungkus dengan bihun goreng sepinggan dekat Laris, Bangi. sekarang semua dah masuk perut, or dah keluar balik. tak sempat pulak aku nak capture mane-mane photo berkenaan dengan bihun goreng tersebut. hahaha.

aku usha-usha sikit meja aku yang serabut ni. then, aku jumpe la sebenda ni. dalam last week aku beli dekat Giant Batu Caves lepas ber-meeting dengan Arkitek Tukang Masak. yup, ber-mood mewangikan meja aku. fresh and light. baru semangat nak buat keje!


okeh. nak buat keje la ni. tak mahu ber-blog lagi. adey-chiau.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.