Pengikut (Blogspot)

Khamis, 3 November 2011

Day 7 : A photo of animal you'd love to keep as a pet

hello semua, selamat tengah hari...

okey, Cikilalang yang telinga berdarah bisul maseh tidur di hostel. ahaai, cute sangat bile Lalang melentokkan kepalanya ke atas lantai jenis tiles warna pink yang kepudaran. 

itu cerita pasal Cikilalang. sebab itulah pet yang kengkonon paling comel di Teamcoat ini. muka superb dan semua terpikat. 

Nampak Cool ~!
binatang liar kesayangan aku. logik jugak nak jadikan pet. kan kan kan? pernah mintak dekat Encik L sekali. Encik L tanya, menggigit ke tak. dah RACOON ni ade gigi. mestila menggigit kan. ape dah...

terus tak dapat lesen nak bela dari Encik L. walaupun racoon ni nampak garang tapi bile racoon ni menguap mengantok kat Zoo Melaka hari tu, serius cute dan comel.

nak bela RACOON sangat. ade jual kat kedai pet mane ye??

mengarut dah ni. nak study katalog MAPEI. ape tu?? adey-chiau.



1 ulasan:

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.