Pengikut (Blogspot)

Selasa, 1 November 2011

Day 6 : A song to match your mood

hello semua, selamat petang...

aku nak bawak balik keje kat rumah. aku post soalan esok. sebab, esok kontena nak datang park kat Teamcoat. esok menjadi hari yang panjang buat aku. 

hari ni mood aku sedap sikit la. sebab Ncik Bos Botak boleh tersenyum dengan progress Miri. semalam, mood sangat teruk. nak makan takde selera. sebab penangan hari Sabtu yang kena marah teruk dengan Ncik Bos. 

so, aku dedicate lagu yang paling aku suka suara beliau. aku rase lagu ni dah lame dalam market. aku je yang baru excited entitled Jar of Heart by Christina Peri. ber-mood mahu bernyanyi ibarat suara taraf penyanyi sebelum balik rumah. adey-chiau.


Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.