Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 25 November 2011

Day 24 : A photo of something that mean a lot to you

hello semua, selamat pagi....

ape pun yang terjadi. aku mesti terus tabah hadapi hidup. tu motto setelah aku sangat lemau dan merajuk dengan benda-benda yang aku rasa besar. hari ni rajuk hilang. serius aku malas nak keje sungguh-sungguh. punca simple. gaji yang rendah. 

disebabkan sangat penat dan penat. aku decide nak amek cuti esok. Puan Mak dah bising suruh aku balik. hek eleh, kalau orang lain ade rumah. aku tak perlu la nak balik kot. fikiran aku yang buruk sangka menunjah-nunjah. pape hal pun, aku akan balik kejap lagi. 

sampul surat pujaan~!
dah lame dah diorang iktiraf aku sebagai Jurutera Siswazah. untuk mendapatkan title Insenior? huh, kejap semangat luntur. sekejap semangat datang. 

tadi Ncik Bos cube la getah aku dengan projek kat Miri ni, aku boleh dapat Ir. boleh percaya kan?? layan-kan aje la... yang penting projek in-progress dan siap pada masa. tu dah cukup bangge dah.

salam sayang semua. baru aku tau kalo kite tak semangat. semua aktiviti jadi lumpuh. adey-chiau


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.