Pengikut (Blogspot)

Rabu, 16 November 2011

Day 21 : A photo of something that makes you happy

hello semua, selamat malam...

mencari waktu senggang untuk up-date blog. ade patut? pasal mesin-mesin yang memeningkan. aku sendiri tak pasti. ape mesin yang nak kena beli ni?

melalui jalan-jalan Kuala Lumpur yang sarat dengan papan iklan elektronik. aku terhibur. dengan telatah yang kucing serupa gangster macam gambar bawah ni beraksi. tayangan unggul pada 24 November 2011. ni nak serang panggung ni!

Jangan Biarkan Kucing Ini Mengamuk!
Puss in Boot, watak sampingan dalam filem Shrek telah di-kormesial-kan. semua cat's lovers mesti akan teruja tengok kucing bijak macam Cikilalang ni nanti ek? tu expectation aku oouh!

happy. bahagia. tenang. itulah yang aku rasa bila binatang ber-bulu kuneng ini beraksi. 

mahu balek ke rumah. adey-chiau.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.