Pengikut (Blogspot)

Isnin, 14 November 2011

Day 17 : How you hope your future be like

hello semua, selamat pagi...

pagi yang mendung di Selayang. however, tenteram. menjawab satu soalan before meneruskan paperwork. waah ~! mari pekena nescefe' secawan...

aish. bank slip yang Ncik Tua Kutuk bagi hilang.agak-agak boleh ke aku nak bukak company kelas F kalau begini punye documentation? hampeh!

bila fikir-fikir pasal masa depan untuk bersama dengan Encik L. aku fikir panjang-panjang. lepas aku berkahwin dan jadi pasangan sehidup semati dengan beliau for sure, hidup aku adalah seperti seorang isteri, ibu dan anak menantu yang perlu ada stamina dan mental yang tinggi untuk menghadapi hidup sebagai orang yang bekerja sendiri. bukan makan gaji macam lain-lain pasangan rakan taulan aku. 

tapi, anggap je la cinta itu buta dan membutakan aku. anggap aje cinta itu naif dan aku lah penaifnya. demi masa depan anak-anak aku, aku fikir nak ber-business dalam bidang pembinaan dan pembekalan ni. sebelum aku kenal Encik L, i really hate this part of study. 

mampu ke aku? aku ni punye knowledge dalam bidang ni takde. orang cakap kalau berniaga ni kena tanggung risiko. tapi itu ler yang paling aku taknak tu!

aku nak cuba. itu dalam kepala otak aku dua tiga hari ni. nak cuba bila? aku sendiri tak tahu. adey-chiau. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.