Pengikut (Blogspot)

Ahad, 13 November 2011

Day 15 : Something you don't leave house without

hello semua, selamat malam...

aku baru je naek office. lappy tinggal pulak sebab semalam berjalan sakan ke kenduri kawen kawan sekolah teknik aku dengan Encik L. 

macam perempuan lain, aku tak boleh keluar rumah tanpa peti simpanan duit berbelanja yang bernama wallet. yelah, nanti susah pulak aku nak tunjukkan sifat perempuan aku yang suke shop a shop tu. nanti hidup tak ceria. hihihi. 

Wallet kelasi kapal ~!
okey. ini wallet saye yang agak baru menggantikan wallet yang sebelumnye. dulu mase baru masuk keje Teamcoat aku beli wallet Milk Teddy. sekarang dah agak orang tua matang, so aku beli dekat kedai-kedai tepi dalam Alamanda hari tu. murah pun, RM30.00 kot. lupe sudah!

yang si penjahanam aku yang telah mematahkan stereng kelasi kapal tuh. baru pakai sebulan ni. kalau aku pakai setahun, tak tau la rupe macam mane nanti kan...

okeh. menunjuk-nunjuk betul cerita entri aku kali ni. ape kate, next! adey-chiau. 

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.