Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 11 November 2011

Day 14 : A TV's show you are currently addicted to

hello semua, selamat malam...

wah. aku hari ni tak sentuh internet langsung. facebook dan cafe' world aku dah tinggalkan. aish, kenape la aku banyak keje sangat ni? macam biase, rase super busy menguasai diri aku. 

aku sekarang banyak habiskan mase dengan gang-gang projek. takde dah keje-keje consultant yang aku patut involve. saran Ncik Bos. aku suke la, mane lak aku tak suke bile Ncik Bos kurangkan keje sendiri. kan?

okeh. masuk hari ni, aku just hutang 2 soalan je. sekarang ni kepala dah pening la, buat CPM yang beriye-riye sangat gaya aku buatnye. hasilnye, belum tentu betul. aisyeh ~!

berbalik kepada soalan yang seperti berbahasa bangsa yang menjajah kita selama 300 tahun tu, aku nak menjawab soalan ini dengan bahasa Melayu, bahasa darah keturunan aku sendiri. punca aku semangat tinggi? baru melawat muzium. ooops ~!

nak tau sebab ape aku bebel-bebel panjang? aku tengah carik idea. macam mane nak jawab soalan ni. TV show yang aku addict? takde! totally takde. tengokla gang, pukul 0800 malam pun layan office lagi kan?

yang aku tengok sekarang ni kalau balik rumah yang ade Astro, rumah sewa aku takde. hek hek. aku akan layan cerita Kelas Kau Maria yang Scha Al-Yahya jadi main player tuh! 



okeh. Ncik Indra bersama Ncik Lizam sudah mem-bla-kan diri mereka ke Al-Safir. mahu follow? macam malas. mari kite balik rumah la. adey-chiau. 

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.