Pengikut (Blogspot)

Rabu, 9 November 2011

Day 13 : A picture of favorite band or artist

hello semua, selamat pagi....

jawab soalan dulu before keje. semalam aku tak boleh tido ouh. aku tido jam 0400 pagi sebab main Plant vs Zombie. mai pekena nescefe' secawan!




sebut pasal band. aku baru je blaja-blaja minat ayam. nak beli album? macam membazir. tunggu dapat duit tepi baru boleh beli.

some-how, aku minat dengan band Malaysian-Indonesian called Sixthsense nieh. memang diorang ada deria keenam menjadikan sesebuah lagu puitis ala modern life.

okeh. mari bekerja. mari bercerita pasal kontena lepas ni. adey-chiau

2 ulasan:

  1. owh diorang malaysian indonesian ek..patut ar lagu ala ala indon :)

    BalasPadam
  2. memang band malaysian tapi vokalis die indonesian

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.