Pengikut (Blogspot)

Isnin, 7 November 2011

Day 10 : A photo of your favorite place to eat

 hello semua, selamat petang....

khas untuk orang yang tak makan saman macam aku ni okeh! entri nombor tiga. aku ada hutang lagi satu je soalan lepas ni. kemudian boleh ber-entri seperti biase. keh keh keh.

Tepek-tepek bedak kasi cepat putih.
Makan pulak roti bakar
teeet ~! itu ler tudung paling style aku ke favorite place untuk budak-budak projek Teamcoat lepak-lepak. sarapan, makan pagi, makan petang dan makan tengah malam. lokasi tak jauh dari office kira-kira 100 m berjalan kaki. 

Nama Restoran : Restoran Al-Safir 
Makanan special : Nasi Bukhara, Megi Goreng Ayam, Roti Telur + Roti Planta, Roti Boom, Roti Bakar Telur dan bla bla bla. 

ape jaddah pulak aku boleh berkata-kata menu seperti atas, nak tukar profession ke? ape-ape pun aku tetap enjoy dengan mereka-mereka yang suke lepak dengan aku kat restoran kat atas. 

ade gossip kerja. ade cerita zaman kecik-kecik. ade gosip retis. ade cerita bola dan ade pulak lari kelam kelibut menyorok tepi van bile Ncik Bos Botak buat spot check. ahahaha.

sampai sini dulu cerita. adey-chiau. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.