Pengikut (Blogspot)

Ahad, 23 Oktober 2011

uhuuu, Shila Amzah

heloo semua, selamat malam....

syiok-syiok aku buat CPM yang hamper siap. tibe-tibe Ncik Bos suruh aku tukar. rase sangat siot merebak dalam diri aku. tapi sape suh ko tak discuss dulu dengan beliau? pujuk otak aku yang boleh bla rasionalnya hari ni.

okeh. memujuk diri bekerja dengan melihat video-video Shila Amzah selepas aku mendengar lagu baru ciptaan beliau entitled Patah Seribu tuh. common la, perempuan moden jiwang macam aku memang akan terpengaruh dengan lagu macam gini la. takkan tak tau der (untuk Encik L)

yup, aku masih merindui Encik L Botak yang dirundum dengan banyak masalah. be strong la Encik Brader. jangan rerunsing sangat!

selepas lagu Patah Seribu, aku try dengar pulak Beribu Sesalan Acoustic yang dinyanyikan oleh Cik Shila ini. ape lagi. lepas aku dengar best, aku try tengok semua link yang Cik Shila Amzah ni nyanyi. ade style ooouh!

so, untuk menyambung kembali semangat bekerja; aku akan tepek sikit video Beribu Sesalan yang Shila Amzah nyanyi secara lone ranger. uhuk, macam nak pegi hutan tropika pulak pakai istilah lone ranger. adeyh-chiau dulu la saye...


Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.