Pengikut (Blogspot)

Selasa, 25 Oktober 2011

memikirkan duit pasti melibatkan kerjaya

heloo semua, selamat malam...

semua orang dah memberambus dari office. aku tak lagi. entah. no mood at all nak balik. baru membaca blog beberapa orang yang aku follow serta membaca buku psikologi yang aku beli last week. ni je masa aku nak rest. nak shopping aku rase aku dah bankrupt dah. 

sambil itu mendengar suara Shila Amzah dok nyayi lagu Rolling in the Deep dalam Youtube. ade banyak benda yang bermain-main dalam kepada aku. sampai aku fikir tak nak tido 10 hari. sampai at last aku bergaduh dengan Encik L. semuanye pasal kerjaya dan duit.

kenape kite ni miskin dengan duit. agak-agak orang yang cipta duit tu jutawan tak takat ni?? mesti beliau ade reka banyak-banyak simpan bawah bantal. aku ni loser dengan duit sekarang ni. aku suke beli banyak-banyak. aku suke beli tanpa fikir. aku tak sedar aku adalah siape. 

aku masih bersetuju dengan macam mane nak elak dari jadi hamba duit. definitely, aku kena bersyukur dengan apa yang ada. 

aku masih berhutang pada Ncik Meor Satey berkenaan satu isu. sorry gang, aku tak mampu nak uraikan isu tu dalam kepala aku yang sekarang ni on the way terbang ke Miri. 

salam sayang semua. aku ingin menulis dengan cerita sempurna. tapi takde hasil pulak sekarang ni. maaf!

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.