Pengikut (Blogspot)

Sabtu, 22 Oktober 2011

jasa pak lan

hello semua, selamat tengah hari...

hari sabtu yang meeting awal. malas dan boh-layan dengan kerja-kerja. jaringan sesawang telah memunculkan diri dengan bantuan seseorang yang bernama Ncik Lan. Ncik Lan yang aku anggap sebagai super techno telah memberi semula perkhidmatan yang blur selama seminggu pulih dengan satu klik seja.. yup, itu fakta over. saje nak bagi orang name Lan seluruh dunia kembang bile bace tulisan aku ni. huk huk, tanpa motif betul tujuan penulisan hari ni. 

bangge dengan prestasi Ncik Lan yang memulihkan jaringan sesawang. kelmarin, terusnya aku ingin men-thenta-kan perasaan aku. unfortunately, idea ke laut. same la hari ni. 

idea ke laut. aku nak ke bowling. sebab aku nak golek-golekan bola ibarat melenyek Zombie dalam Plant vs Zombie. adey-chiau. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.