Pengikut (Blogspot)

Selasa, 4 Oktober 2011

cerita kedai kopi

hello semua, selamat pagi...

melihat Cik Hawa kelam kelibut menyiapkan CPM untuk meeting Seriemas pagi ni tanpa buat apa-apa. aku dah rasa diri aku loser sangat dah. maaf Cik Hawa. aku yang sepatutnya bangun malam tadi untuk menyiapkan kerja-kerja nota drainage pun tak menyempat dan terus tido. lepas tu Encik L nak tunjuk baek kejut aku tapi kejut pukul 0700 pagi. siap cakap 'tengok, abang dah bangun dah' tapi tak sampai seminit lepas tu tido. senyap je. hampeh betul. same tak boleh pakai macam aku. 

hari ni masih dengan kerja-kerja consultant. masih berfikir berkenaan drainage dan submission to DBKL. aku hope no rejection biar ikot flow sahaje. alangkah bertuahnye kalau syarikat yang tiada kebergantungan sendirian berhad ini takde rejection waktu submission. wahahaha.

hari ni masih berfikir cara nak berjimat. dengan memakai kerongsang janggut dengan gah menghayun kepala kiri dan kanan bila mendengar lagu Cerita Kedai Kopi dendangan Malique dan Salam. okey takde lagu tu dalam playlist pun. saje buat cerita. 

okey; nanti aku akan ber-isu berkenaan dengan hari jadi si cilik; Cik Faizah. adey-chiau.  

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.