Pengikut (Blogspot)

Isnin, 3 Oktober 2011

bercerita sedang lapar dan sedih

hello semua, selamat malam...

malam hari untuk hari yang blues. maklum la kan, hari isnin. hari ni aku lebih menjalankan kerja-kerja consultant. entah; aku masih berfikir kenape gaji orang consultant lebih tinggi daripada golongan contractor. walaupun last saturday, memang aku dikelaskan sebagai seorang yang malas berfikir. malas berfikir aku kalau last last bukannye dapat ape pun. wahaha ~!

bersama-sama dengan kelibut untuk membuat buku Affin Bank atas nasihat Ncik Bos untuk simpan duit beli rumah disamping berjumpa dengan agen Indah Water Konsortium memperbaiki mutu submission. mutu konon. ko tu yang hantar komen berulang kali. mane datangnye mutu itu? Muthu setahu aku baru balik jual putumayam tadi. kah kah kah.

bulan ni aku fikir kena jimat sangat sangat sangat. aku takde overtime this month. berjanji pada diri takkan beli kerongsang fashion janggut lagi. cukup-cukup la tu.

Encik L; serius aku bengang lepas beliau pegi mancing seharian. sampai takde mase even nak makan dengan aku kan. sedih sangat. kenape takde orang faham eh? adey-chiau


1 ulasan:

  1. haha..kerongsang fesyen janggut..cantek 2..)

    Salam kenal..:)

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.