Pengikut (Blogspot)

Ahad, 23 Oktober 2011

another bored sunday!

hello semua, selamat tengah hari...

di pejabat. amek feel nak keje. tapi feel tak muncul-muncul. Jupriadi pulak berkata-kata Jawa bersama dengan rakan seperjuangan beliau ke Miri. cuci, hacker, touch-up, beres. kata ulang-ulang Jupriadi kepada rakan-rakannya. 

khono lah. kata kawan kepada Jupriadi. aku buat tak paham. tapi silap. sepanjang perkenalan aku dengan Encik L. perkataan yang paling best bile beliau bengang aku shopping banyak-banyak. nada cakap yang ade style. hihihi

okey... setelah memakan meggi tom yam dengan lahap sambil menanti air nescefe' dalam cawan kuning menjadi suam-suam kuku untuk diminum, aku akan membawa buku yang baru aku beli semalam; entitled How to Win Friends & Influence People by Dale Carnage dalam kurungan edisi Bahasa Melayu. maaf ler, kalau buku English sebulan dua bulan tiga bulan. tak habis la bace aku. 

baru aku tau si Abraham Lincoln yang suka mengutus surat-surat pada orang lain. agak-agaknye kontraktor tu belajar dari Lincoln tak? hari-hari pun nak bersurat. hahaha. 

selamat berhujung minggu semua yang ceria. tapi macam biasa, aku kene kerja! adey-chiau

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.