Pengikut (Blogspot)

Selasa, 11 Oktober 2011

aduh! medium luahan perasaan lagi

hello semua, selamat petang

selasa dah hampir melabuh tirai. aku pulak baru kecoh-kecoh nak bikin ini up-date. pagi dan petang just menyelesaikan kerja-kerja consultant-cy. ber-paperwork earthwork untuk submit ke DBKL. Ncik Serupa Pensyarah tu macam baik dan memberi segala info pada aku. aku mesti submit. aku nak buktikan pada Ncik Kontraktor Tandas tu tahu; this is not my fault wokeh!

tu luahan perasaan aku. esok aku jadi busy woman. aku akan ke Segamat. tinjau-tinjau tender buat higway Segamat-Tangkak, Pakej 2 tak silap. boleh dapat ke? aku rase macam tipis je. tapi dah Ncik Bos suruh pegi, aku layan-kan aje ler. hua hua hua. 

gelak yang hadir akibat over-caffeine. aku dah berjanji dengan Ncik Serupa Pensyarah nak submit esok. by hook crook mrook aku kena siapkan jugak natang ni. 

tekanan tak serupa tekanan sangat la. tapi dah baur-baur ugutan masej dari Ncik Kontraktor Tandas ni dah rase menyampah dah. serius damn! Arkitek Minyak Masak (Arkitek A before ni nama beliau) ape aku nak buat ni??? aaaaaarrrrrgggggggghhhhhh ~~~~!

takotla sampai tanak tido malam ni. orang yang buat ta*k tak siapkan keje before ni takde hati dan perasaan ke eh? adey-chiau. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.