Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 30 September 2011

selamat malam semua...

hello semua, selamat tengah malam...

melihat Ncik Caah di office menjelang jam kini memang hampir mustahil. tapi ape boleh buat, dah esok ade operation meeting kat site beliau, beliau tabahkan hati. tabah ke? aku belasah jer... 

aku hanya ingin menyintaimu, dengan sepenuh jiwa dan ragaku [Pacar Yang Hilang, Biru Band]
tak faham aku. perlu ke nyanyi lagu macam ni? tapi seorang re-gee yang kecewa. aku bayangkan orang yang nyanyi itu ler. 

esok hari bekerjaya. ade banyak benda yang aku nak kejarkan sebenarnye. sape nak buat draf. sape nak beli tender. sape nak g meeting ngan bos. biase nak revise drawing. siape siape siape??? aku lah rasenye...

selamat malam semua. oyasumi-nasai. ber-mood menggedik up-date tanpa cerita. adey-chiau.

Main Lompat Getah seronok jugak!

7 ulasan:

  1. alahai.. comel nye kartun uh maen skipping.. heheh ^_^

    BalasPadam
  2. @Eera Shera : takde busy mane...

    Shaherah : hehehe, skipping di tengah-tengah malam :)

    BalasPadam
  3. slamat malam lg skali.. hehe.. ^_^

    BalasPadam
  4. salam kenal..dah follow awak.

    jemput ke blog saya ye?

    MOHD NASER.com

    BalasPadam
  5. ops, akak kurang faham ler. hehe... :D

    BalasPadam
  6. @Kak Ijan : memang entri pening. tak perlu faham pun sebab tulis dah tengah malam... hehe

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.