Pengikut (Blogspot)

Selasa, 27 September 2011

Segmen Bloglist Panggil Aku Han

hello semua, selamat malam....



aku bosan gaban. seharian aku site visit sambil jalan-jalan di Selayang Mall untuk release tension sambil beli make up baru dengan murah-murah pada Guardian Sale depan Restoren Ayam Penyet Best. 

so, before ade idea nak mencarut ape dalam blog ni... aku join bloglist seperti kat atas. sorang lagi blogger yang berkarya atas dasar novel. mungkin sekarang aku tak sempat nak layan novel. aku follow sesiap. nanti free time I will read yours okey Cik Han?

mari kite sediakan dokumen untuk Ncik Tua Kutuk bawak ke Giat Mara esoknya... adey-chiau. 

4 ulasan:

  1. ija... Ncik Tua Kutuk ialah ncik yang suke tel 5 kali sehari tu.... hahaha

    BalasPadam
  2. Genk singgah sini..
    Datang dari segmen yang sama
    Semoga persinggahan genk ini dapat mengeratkan lagi hubungan antara blogger..

    GOOD LUCK YA!!

    MENARIK DI genkcorner.blogspot
    JOM BACA


    1 ORANG TUA BIAR TERUS BEKERJA,ORANG MUDA BIAR TERUS MENGANGGUR

    2.MAAF!!SAYA TAK LAYAN BLOGGER FOLLOWER CIPUT

    3.GAMBAR GIRLFRIEND AMIRUL HADI ZAINAL

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.