Pengikut (Blogspot)

Sabtu, 17 September 2011

mood open house

hello semua, selamat tengah hari...

dah pukul 1100 pagi. Ncik Bos masih belum nampak batang hidung. rase bahagia dalam diri. alhamdulillah. syukur pada Allah SWT. mungkin sebab ber-baju open house terlampau awal membuatkan mood bekerja jadi kosong peratus. 

Cik Wahida nampak sungguh rajin dengan  drawing-drawing NKRA. aku pulak nak lari dari kontraktor yang sibuk nak kerja hari sabtu. malas. malas. dengan perasaan Ncik Ca-ah yang memaksa aku telefon kontraktor semula. tapi aku buat degil.

sekarang dah pukul 1234 tengah hari. Ncik Bos pulak call. nak suruh aku buat paperwork yang memang aku dah agak dah kena marah. aku bosan dengan paperwork bagai-bagai. mahu minta kerja lain. tapi malas nak move on. Cik Hawa bagitau yang LLM ade kosong. last Thrusday pulak ade terpandang MTD ade kosong. perlu cuba? tapi takot nak cube. aku memang tkde rezeki nak keje tempat besar-besar kot.

aish... isnin yang bosan. isnin yang terpakse keluar. isnin yang tak tahu nak bagi tanggungjawab kat siape hantar Ncik Atok ke klinik. isnin yang aku sendiri takot nak hadapi...

Cik Wahida sampai lentok tengok Ncik Ca-ah ajar. 

banyak keje yang aku pending kan. sikap malas aku bertimpa-timpa hari sabtu. dah boleh siap-siap pegi open house ni. adey-chiau!

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.