Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 23 September 2011

kambing dan satey bakar pujaan semasa open house!

hello semua, selamat tengah hari...

Ncik-Ncik; lelaki ganteng Teamcoat Group of Companies sedang membaca yassin sempena tahlil di tingkat bawah office dan kemudiannya akan ber-solat jumaat beramai-ramai hendak-Nya. so, office sunyi dan sepi. tinggal aku dan Cik Wahida yang same-same nak up-date blog. budget rumah terbuka Teamcoat paling meriah. wahahaha ~! meriah la, ade kambing golek-golek sekor kan!

kesukaan aku pasal Teamcoat Group of Companies yang diorganisasi oleh seorang Dato' yang bersosial. sebab geng semua Melayu; dah rupa kenduri kahwin pulak open house kali ni. first time rase ooouh! kalau kerja dengan Lee Yoke Wan dulu, tak pernah rasa se-sosial ini. sangat bersyukur dengan apa yang Ncik Bos Botak dengan Puan Mem Tanpa Senyum buat. adat Melayu tak hilang. semoga murah rezeki Ncik Bos dan Puan Mem, banyak tender dapat kemudian trading pun berada di pihak kami hendakNya. amin. teringat pulak, gaya-gaya makcik-makcik Marhaban punya havoc ceritenye ko. aku layankan aje ler. kena jadi baby sitter pun aku on aje. huhu!

okeh! internet sudah carik pasal same saye la khakak (kakak). ** kesan dari bercakap dengan Adik Indian Cement Gum tadi. mari tepek gamba satu bagi reader geli-gelian. kemudian adey-chiau untuk tengok stock satey cukup ke tak. adey-chiau semua. 

eeh, sebelum tu. ade lagi ni... thanks kepada Adik Daya; pegi on off modem kat admin. boleh aku publish entri ni. wahahaha. oooh lagu raya dah dengar sampai tingkat empat. tak sabo rase nak turun. atha-tha-tha. nanti nak up-date pasal Si Beguk Belang dan ape yang jadi sekitar open house, okey...!


Saje perli Belang yang beguk!

2 ulasan:

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.