Pengikut (Blogspot)

Sabtu, 17 September 2011

entri pagi sabtu tiada meeting

hello semua, selamat pagi....

hari ni hari sabtu. hari open house sedunia. aku ade satu paperwork ape ntah. Ncik Bos pulak belum masuk-masuk. aku harap beliau tak masuk. tapi dah dengar rumor yang Ncik Bos nak jumpe sorang-sorang mengadap. malas aku. nak layan mamak sambil berbaju open house a.k.a kebaya. 

sebenarnye ade banyak bende nak story, tapi malas nak menaip. kalaulah jalur lebar dan kamera tu milik hakiki aku dah lame aku up-date setiap ketika. tapi tu bukan gaya hidup seorang pekerja TC. internet sepanjang masa. 

semalam cuti Satu Malaysia. aku just watch from local media. televisyen yang menyiarkan sesiape yang ade di Dataran Merdeka. okey, not bad. mendengar Kak Hawa yang bersemangat dengan menyanyikan lagu Satu Malaysia sehingga tertangguh masakan Nasi Goreng Cendawan kat dapur. 

semalam Ncik Wahab buat open house. lepas tu aku bawak geng rumah sewa pegi rumah Puan Nenek masak-masak macam beraya sekali gus. 

hari isnin ni mesti banyak keje yang pending. nak kene hantar Ncik Atok pegi klinik pulak. ahaaai, macam mane ni?

okey. tu je up-date untuk hari ni. minta semua stay tuned. aku kalau rajen, malam ni akan ber-internet sekalian malam. aku nak up-date cerita raya. adey-chiau. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.