Pengikut (Blogspot)

Selasa, 30 Ogos 2011

unifi rumah Puan Along serius mantap; kasi satu entri tanpa gambar sikit...

hello semua, selamat malam...

hari raya pertama. hari raya paling sempoi this year. sampai rumah Puan Nenek. layan tetamu. lepas mereka-mereka balik. aku tido. datang segerombolan lagi. tu pun terjaga lepas Puan Nenek, Puan Mak, Puan Along dan Cik Faizah melayan tetamu separuh jalan. ape guna punye anak dara. mimpila Encik L nak datang meminang tahun depan. lepas dari itu pergi melawat kubur Arwah Angah. beraya di rumah saudara. tu pun satu rumah. pulang semula ke rumah Puan Nenek dan ber-pack untuk ke Bangi semula. sekarang tengah lepak di rumah Puan Along menanti Cik Faizah men-tido sambil mencari jarum dan benang untuk menjahit kain kebaya yang bertetas. lasak tido atau gemuk? itu aku bagi korang mase 8 jam untuk fikir. kemudian, perut lapar membolehkan Ncik Syah, Puan Along dan aku meng-inginkan meggi masak air bersama dengan telur mata. and now get ready untuk pegi raya di rumah Mama Cik Faizah yang terletak di Sungai Merab. mahu pakai kebaya bertetas semula. no choice. last but not least; Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf zahir batin rakan-rakan blog. nanti bile kembali bekerja, aku akan keluarkan sticky post raya. adey-chiau.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.