Pengikut (Blogspot)

Selasa, 2 Ogos 2011

syukran pada Tuhan

hello semua, selamat pagi...

semalam buliten utama dekat TV3 ada siarkan berita yang pekerja kilang diberhentikan beramai-ramai; kilang mana aku tak pasti. bila aku tengok, mereka yang lebih susah dari aku. aku bersyukur dengan nikmat Tuhan pada aku. walaupun bergaji kecil tak seperti rakan-rakan yang lain, at least I am able to survive my life without depending to anybody. very grate-full with that olso!

Nasib baek kt Msia aman lagi!
terpaksa la aku buat Bank Draft. aaargh sebile engineer buat Bank Draft??? hari ni la kot dalam sejarah. adey-chiau!

3 ulasan:

  1. kesian kan? dah la pose..gaji xde...huhu

    singgah2 la sini ye :)

    BalasPadam
  2. kesian gila. diberhentikan? ramai ramai pulak tu.

    BalasPadam
  3. @Mr Roq : bersyukur atas ape yang ade...

    @Ija : tau takpe, akak and tc partner lak nekad nak berhenti ramai-ramai

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.