Pengikut (Blogspot)

Selasa, 23 Ogos 2011

stanza tu ape? yang aku tau ini cerita cinta

hello semua, selamat petang...

aku nak habiskan masa aku selama beberapa minit ni untuk menaip blog. lately malas nak blogging tiap hari. kurang isu nak cerite kot. 

menjelang hari raya. semua orang sibuk dengan beli barangan raya. raya tahun ni aku pakai je ape yang ade. Cik Dilah a.k.a tailor sejak kecik aku tak berapa nak sihat. dari beliau lagi kritikal sebab menjahit baju aku; baek aku beli baju tunjuk jer... habis cerita.

so tadi sebab aku sampai awal ke area Jalan Raja Laut a.k.a Menara DBKL yang berhampiran Jalan TAR dan sekian sekian pusat pakaian mewah kat situ. aku amek peluang nak survey ikot mata. padahal raya lagi 6 hari. boleh main survey lagi Mastura?

aku decide nak pegi kedai buku. sebab aku belum habiskan duit aku kat novel lagi bulan ni. so aku dan Adik Dayah menapak ke Minerva berhampiran. kedai famous untuk kaki novel macam sape? macam aku. hahaha.

berbekalkan RM40.00 aku masuk ke Minerva dengan pesanan kepada Adik Dayah. kalau tak cukup duit mintak beliau jadi mama sementara aku. perasaan nak borong satu Minerva.

bile dah sampai sane, dua novel aku pilih. satu Stanza Cinta nukilan Nurul Halawati yang tengah tayang cerita kat TV3 setiap ahad. style ouh, bile hero yang pengarah pilih Aaron Aziz aku pun menghayati watak Irfan dalam bayangan Aaron Aziz. 

aku terus selak ending sebab nak tau ending dengan siape kan. akhirnye; pembacaan aku berakhir kecewa sebab Irfan mati dihujung cerita. aaaarrrgh!

tu je nak bagi tau semua ending tak best. Kak Hawa nak bakar novel tu. jangan-jangan. sabar-sabar...!

mencari cinta hakiki!
sampai sini dulu. mari pegi shopping ke Sogo. adey-chiau.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.