Pengikut (Blogspot)

Isnin, 15 Ogos 2011

panaskan enjin

hello semua, selamat pagi...

sistem lawas yang bermasalah memang memeritkan! kata-kata pendahuluan setelah keluar dari bilik kecik milik department marketing. aku datang awal hari ni. jadi ade kagum ke tak??

minggu ni, alhamdulillah. kesihatan aku bertambah baik. semalam hari berbuka puasa bersama-sama cik-cik dan ncik nakama di rumah Cik Waniey. pertemuan singkat yang bermakna. gitu la lebih kurang. 

ape aim pada hari ni. melihat kalender yang agak penuh! last week macam malas nak layan. tp this week kena sungguh-sungguh. keje site dengan keje tender fokus aku untuk minggu ni. 

aku tau aku tak sempat. malam ni aku postponed interview. misalnye kalau ade masalah baek aku lari diri yuk? hahahaha, niat nak jahat! aku tanak niat dalam hati jahat. nanti jadi macam cerita Tanah Kubur macam mane??? aaaa takkooot!

ape jadah gambar ni! laaaayan~!


okey, entri permulaan untuk hari yang bengong! adey-chiau

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.