Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 5 Ogos 2011

cerita istana

hellooo semua, selamat tengah hari...

mahu bekerja apa??? mahu menyiapkan kerja-kerja menaip. tapi dari tadi tak siap taip. lembab pulak rasemye. dah setahun keje pun macam tak perform lagi. chis ~~!

before aku cerita hal keperibadian semalam, ape kata aku cerita pasal semalam tonton apa ya?? semalam Cik Shida cakap mase buka kat Malaya Steamboat yang aku memang patut tengok cerite ni. aku pun rasa tercabar. tapi takde lak buat ape-ape. dah memang aku takot tengok cerita hantu pun. ape kesah??? 

balik je dari kedai tuh, kitorang separate. aku dengan Cik Hawa while Cik Shida dengan Kak Hawa satu kereta. aku ngan Cik Hawa pun pelik. apesal la diorang ni lambat sangat balek. diorang rupenye pegi Selayang Mall carik VCD tu; tinggalkan aku dengan Cik Hawa tengok cerita Saka, U Pergi Jauh-Jauh sebagai pelelap mata malam tu. 

balik je Cik Shida, terus kitorang bukak cerita Penunggu Istana. cerita yang wajib tonton aku bak kata Cik Shida. sebabkan bulan puasa. aku layan jer; budget semua hantu kena ikat. padahal iblis je pun. hahaha 

aku ade jugak dengar thriller cerita ni dalam radio Hot fm beberapa bulan lepas. ramai jugak orang yang dah heboh cerita ni. aku je tak berapa nak layan time tu. sibuk pasal ape pun aku tak pasti. tapi lepas tengok semalam, it's a lot of morals and values to be learnt from the teenagers yang kepala batu yang buat perangai. 

Kalau nak sinopsis mungkin boleh
godak ini link Penunggu Istana
tapi ade orang cakap cerita ni macam Paranormal Activity yang ade lakonannye. tapi aku takde la nak percaya yang mana satu. yang aku tau, tipu ke betul ke yang penting beberapa pengajaran dapat disampaikan. 

selalunya punca utama sebab carik pasal. boleh cakap sebab nak dapat assignment. dah conform dapat A tapi nak jugak lagi. manusia memang tak pernah puas dengan ape yang mereka dapat. termasuk aku. no objection. 

okey la; saje nak menulis waktu lunch macam nie. bosan pulak berfikir. korang boleh usha-usha cter ni dan judge sendiri. salam takziah untuk mangsa. 

selamat berpuasa. adey-chiau.

5 ulasan:

  1. Salam cik pari2...
    kak ijan pun bulan2 pose ni menaip pun macam gear 1 je. asik menguap je depan komputer.ehhehehe...
    selamat berbuka!

    BalasPadam
  2. @kak ijan : tau tak ape, takde nak gerak-geraknye

    @hamzah ian : mau tengok wayang kah? bolan pose makruh.. hehe

    BalasPadam
  3. dah tgk cter ni jugakk. tapi tak habis. cd sangkut sangkut laa. huhu

    BalasPadam
  4. @Ija : aah same ngan kitorang tengok sangkut-sangkut gak tapi layan sampai habes oo..

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.