Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 12 Ogos 2011

another interview

hello semua, salam jumaat... 

seluruh office macam sunyi sebab lelaki-ans pegi solat jumaat. aku rase mengantok ni. saki baki demam maseh ade dan terpancar jelas dengan dekah-dekah batuk dan shret shret hingus ditahan dari meleleh melepasi sempadan gua hidung. jijik sungguh nada bunyi!

malam ni aku akan ber-interview. somehow resume aku tak prepare pun. dah berhabuk barangkali. aku malas nak move on. mungkin aku bawak Ncik Meor untuk beri aku kekuatan sedangkan aku taknak berganjak pun dari tempat keje aku ni. aku rase yang aku patut ade kat sini lagi. 

perasaan yang sama macam Roadcare. kenape aku perlu rase macam ni. wahai bulan Ramadhan yang mulia, tunjukkan aku kemuliaanmu. amin ~!

okey; mahu melelapkan mata sementara. adey-chiau.

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.