Pengikut (Blogspot)

Isnin, 25 Julai 2011

Suji-Suji GA Contest (Aku dan Baju Kurung)

helloo semua, selamat malam...

baru balik menemankan Ncik Ca-ah memanjat bumbung rumah banglo milik orang berpangkat besar kerajaan yang bumbungnye telah bocor. rezeki bulan Ramadhan agaknye. thanks kepada follower-follower yang baru ni eh. hope korang terhibur bace bende yang aku nak karut kat sini. 

balik-balik je ade task yang diberi oleh Adik Ija. kate nak dapat baju raye free. aku pun layankan ajer la. honestly, memang aku dah lame gler tak sentuh baju kurung. last month adelah sekali aku pakai. tu pun Ncik Ca-ah seperti memerli 'kenape ko terasa cantik hari ni Mas?' okey. ayat itu buat aku down. haha. 

Banner untuk join contest
sile click sini untuk tau lebih lanjut; sujisujicollection.blogspot.com. macam biase la kene like itu dan ini. dan ikot segala macam permintaan untuk dapat baju kurung free kan??

okey, jom godek jap pc. carik gambar 2 3 tahun lepas. mase tu mungkin tengah kurus. sesuai sikit nak tepek kat sini. dengan pose yang macam tak paham dan agak gelinjat dalam kereta milik Cik Fariza; how about this picture. sile abaikan gambar rakan lain okey??

aku yang baju merah ini. yehee~!
on the way pegi open house rumah Ncik Syamil Stinson mase Tahun 4 ade kat UTM; dah 2 tahun berlalu in countin'. kenangan raye terakhir di UTM, Skudai. miss the feelin' a lot lah time ni... Nakama-desh; selamat berpuasa!

last but not least; saye cube tag follower baru saye... semoga mereka join dengan happy yuuk??

(2) A N Y Z

selamat mempamerkan diri yang comel. lebih comel dari aku.... okey; ttbe perangai Kalai dah datang. pening kembali. adey-chiau!

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.