Pengikut (Blogspot)

Selasa, 26 Julai 2011

soalan dari Pena Biru

hello semua, selamat malam...
sibuk sangat aku nak up-date blog hari ni. hati ade suke nak up-date! sambil menghargai Cik Yaa yang ber-blog seperti ini ceritapenabiru ber-follow dengan aku. aku cube jawab soalan-soalan yang beliau jawab ni. serius nampak aku macam tengah senang lenang kan sekarang...
moh kita layan soalan-soalan yang ada, okey??



1. Bekas kekasih saya adalah
tiada bekas kekasih. Encik L cinta pertama; mungkin juga akan jadi bekas kekasih. ade beran?

2. Saya sedang mendengar
dengar key board ditaip menjawab soalan ini


3. Mungkin saya patut
Memikirkan perkara-perkara yang menjana wang dan bukan menghabiskannya. 

4.Saya suka
suka pada meja yang serabut. tu tandenye aku sedang serabut. pasti kerja akan siap nanti. huhu!


5. Saya adalah
seorang yang ingin menjadi seperti Supermak. macho la gaya aku nnti. walla ~!

6.Saya tak suka
tak suka pada manusia yang berfikiran tak jauh macam perjalanan dari Wahha ke Sik 

[credited to Ncik Ca-ah dan Ncik Lizam]

7.Mungkin ada
peluang untuk bersama orang yang aku chenta separuh mati. teet ~~!

8.Blog saya adalah
arkeb warisan mengenai cerita, perasaan dan siape bergelar Mastura bt Borhan. 

9.Makna nama saya
menurut buku nama yang aku pernah hadiah kat Puan Along, dalam bahasa Melayu orang boleh panggil yang terpelihara.

10.Cinta itu adalah
tiada siapa boleh melawan kuasa cinta Maha Agung. cinta itu luas. cinta itu harus ada hak menyintai dan dicintai. cinta tak perlukan kata-kata yang perlu adalah hati dan mata yang buta. **bagus tak explain ini?

11. Sebelum tido,
mandi, tengok televisyen, bergaduh dengan Encik L [lambungkan bill telefon]

12.Saya akan
akan ku simpan, kenangan cinta kita yang tak akan terpadam selamanya [lupe la sape nyanyi]. 

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud
anuar zain mengakhiri lagu Sedetik Lebih. arreelala ~~!

14.Telefon bimbit saya
warna pink; muka Belang pada skrin. cute sangat ~~!

15.Bila sy terjaga dari tidur
maknanya saya kene pergi keje.

16.Saya paling pantang apabila orang
marah aku bila aku baru bangun tido. spoil mood betul. memang akan digelar Enemy of the day. 

17.Pesta/Parti adalah
lagi baik kenduri doa selamat. kah kah kah!

18. kehidupan adalah
menuju kepada kematian. kehidupan adalah satu peperiksaan dan kematian adalah keputusannya. terima kasih. 

19.Peringkat umur yg paling menyeronokkn bg saya ialah
umur sekarang sebab boleh bekerja dan bercinta dengan ikhlas. acheh-lamak broo ~!

20.Hari ini
saya berjalan dari Pertama Kompleks ke Menara TIMA, walhal kat menara tu sendiri ade parking. gile sengal~!

21.Malam ini saya akan
dah malam. saya akan kemas meja office sebentar lagi. ayat skema di pejabat. ahaks

22.Esok pula saya akan
esok hari rabu. aku pegi keje lah. ape lagi kan? 

23.Terakhir td saya mkn
oooh, makan di Al-Safir ~ roti telur satu ~~

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
jerawat beso! terus amek gambar sebab nak up-date dalam blog. pagi yang sengal. 

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan
shopping mall. sebab aku tak suka ade keping-keping nak tinggalkan sekeping je dalam wallet. ade puas hati? 

26.Makanan Barat atau Jepun
Barat lagi sedap compare to Jepun. boleh ade possibility diabetes kalo makanan barat. tak ke mencabar hidup adinda?? hahaha

27.Bilik yang terang atau gelap
suka suasana malap. budget diri seorang romantik. test market sekali lagi. hahaha

28.Makanan segera adalah
Mc Donald. favourite Belang. dont ever bring back ayam goreng McD nanti kene kebas... huhu!

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
Cik Hawa : Kenapa air-cond ni Weee?

30. Ciri2 boy/girl yg di sukai
bersifat sangat tenang dan suka berlaku hebat di hadapan perempuan. apeekah?

betul-betul last entri hari ni. selamat malam dan jmpe esok. adey-chiau.

1 ulasan:

  1. wah.. tengz share link.. done follow u..
    eyt.. ENCIK L ? siapekah ? haha.. nytez :)

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.