Pengikut (Blogspot)

Rabu, 20 Julai 2011

isthiharah

heloo semua, selamat tengah hari....

saye sangat rase malas hari ni. semalam serius tak boleh tido. bile dah gayut 2 jam dengan Encik L pun tak berjaya buat mata aku mengantok. lepas tu, pegi tengok Cikilalng yang tido dekat ruang tamu. baring kat sebelah Cikilalang sambil pegang tangan die. kengkonon sedang berpegangan tangan sambil tido pun tak berjaya buat aku mengantok. aaaargh ~! Lalan' tak cukup comel ke haape???

realiti seindah mimpi-mimpi. impian semua orang yang menginap di muka bumi ni even korang adalah bangsa Polip yang hidup jauh dari hingar-bingar manusia rakus. yeah ~! mood aku sekarang ni ala-ala Ramlee Awang Murshid.

Bangsa Polip yang ade sayap!
sia-sia ku mencintaimu, setia padamu, percayakanmu, sebak dadaku, resah hatiku, luka jiwaku dihiris pilu [Beribu Sesalan; Ning Baizura, Shila Hamzah, Jaclyn Victor]

aieh ~! Adik Mirul sebelah ni pasang pulak lagu sedih meruntun jiwa ni.... tu yang karok dalam hati tu. terasa Shila Hamzah la aku skang. nasib perempuan... see, jiwa pun dah bertukar jadi cerita Anissa. aku nak cerita pasal mimpi laaa!!

mimpi yang boleh dipercayai dan benar. mimpi para Nabi dan Rasul. mimpi yang tak benar ialah mimpi tido tak basuh kaki.... terengteng.....!

mimpi seorang lelaki menjadi pemandu dan dikeperkenalkan kepada insan yang bernama Puan Emak serta bersambung dengan mimpi undi mencabut nama lelaki itu juga. ape tandenye??

tandenye.....

.....................


.............

......

.

Allah SWT may knows. adey-chiau!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.