Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 29 Julai 2011

bercinta melihat aum aum

heloo semua, salam jumaat,

Favorite style Ncik Safee lepas jaringkan gol

Admit aje; beliau memang keeper terbaik
yang Malaysia pernah ada

mari ber-entry Harimau Malaya team. entri yang pendek mungkin cukup nak menggambarkan kekecewaan kekalahan tapi ape pun tab-ley nak cakap hanya perkataan TAK ADA REZEKI yang keluar. gol SAFEE SALI dan KHAIRUL FAHMI cukup terbaik semalam kan. tu yang aku tepek gambar kat atas siap-siap tuh.  

yang terbaik ialah menonton aksi-aksi buang bola keluar padang dan aksi-aksi kecederaan kaki berulang-ulang kali. tapi disebabkan menonton bersama Encik L; yang agak boleh panggil orang tersayang dah cukup menghiburkan hati aku sebab beliau cakap beliau cukup tua nak tengok bola (kononnye) dan mendengar puji-pujian aku ke atas Khairul Fahmi dengan tidak membangkang sedikit pun. boleh lak dengar aku membebel dan jadi pengkritik tanpa ijazah kat Mamak; dah rasa cukup bahagia kot... 

kadang-kadang eh, ape yang bukan paling terbaik lah yang dapat menghibur dan membahagiakan kita. kenape eh??? 

statement kat atas ni untuk aku fikir, saje nak korang bace. mane tau boleh fikir sama-sama dengan aku ke?? adey-chiau!

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.