Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 29 Julai 2011

bercinta melihat aum aum

heloo semua, salam jumaat,

Favorite style Ncik Safee lepas jaringkan gol

Admit aje; beliau memang keeper terbaik
yang Malaysia pernah ada

mari ber-entry Harimau Malaya team. entri yang pendek mungkin cukup nak menggambarkan kekecewaan kekalahan tapi ape pun tab-ley nak cakap hanya perkataan TAK ADA REZEKI yang keluar. gol SAFEE SALI dan KHAIRUL FAHMI cukup terbaik semalam kan. tu yang aku tepek gambar kat atas siap-siap tuh.  

yang terbaik ialah menonton aksi-aksi buang bola keluar padang dan aksi-aksi kecederaan kaki berulang-ulang kali. tapi disebabkan menonton bersama Encik L; yang agak boleh panggil orang tersayang dah cukup menghiburkan hati aku sebab beliau cakap beliau cukup tua nak tengok bola (kononnye) dan mendengar puji-pujian aku ke atas Khairul Fahmi dengan tidak membangkang sedikit pun. boleh lak dengar aku membebel dan jadi pengkritik tanpa ijazah kat Mamak; dah rasa cukup bahagia kot... 

kadang-kadang eh, ape yang bukan paling terbaik lah yang dapat menghibur dan membahagiakan kita. kenape eh??? 

statement kat atas ni untuk aku fikir, saje nak korang bace. mane tau boleh fikir sama-sama dengan aku ke?? adey-chiau!

9 ulasan:

  1. setuju,KFCM and safee sali memang terbaik semalam.suka dengan effort KFCM menepis bola...=]

    BalasPadam
  2. iye... sememang betul.. still support pasukan negara! aiyeeeha ~!

    BalasPadam
  3. penulisan yang ade x-factor.. hehe...

    BalasPadam
  4. hahaha! ape benda la akak aku dua orang niii. x-factor lah bagai. hahahaa :D

    btw, kalah menang adat pertandingan kan. terima je la. hurmm *kecewa niii*

    BalasPadam
  5. ambooih... x-factor tu kumpulan nyanyi la waeee oooi~!

    BalasPadam
  6. mereka berdua memang sangat bagus. nasib baik fahmi ada. kalau tak, bolehlah bolos lagi 5 malam tadi. sakit hati. huhu. papepon, mereka da buat yang terbaik.

    BalasPadam
  7. yea... sokong kata-kata izzati juge :)

    BalasPadam
  8. taw2... kumpulan x-factor tu slh sorg die muke cm ikhwan. kuikui..

    BalasPadam
  9. @Syazana Wahida : muke macam ikhwan? tak boleh terima... aaargh!

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.