Pengikut (Blogspot)

Selasa, 26 Julai 2011

blackhead turn into pimple. oouch ~!

hello semua, selamat pagi...

bukak blog dan facebook untuk menceriakan hari. Ncik Bos dan Puan Mem takde hari ni; hati gembira in term of freedom but still kene serius sebab dua-dua pergi tengok orang meninggal dunia. jangan nak suke sangat la Mastura. 

hari ni nak bercerita pasal kecantikan muka. straight foward kan? jerawat tumbuh woo kat muka. pedih oouh! tajuk kat atas tu; persoalan aku dalam kepala otak aku start dari pagi tadi. dari mase aku menggosok baju sehingga melihat Cikilalang meminum susu dan sehingga aku naek ke atas office ini. 

bolehkah blackhead tukar jadi jerawat weey??? aku try kat google semua jawapan macam hampeh! memikirkan kepedihan sewaktu melakukan memek-memek muka songsang. aku memang terpanggil untuk menaip sebuah entri yang memang takde jawapan yang rasional lagi takat ni...

saje nak up-date pagi-pagi boleh?? nak amek mood konon... 

Gambar ini bodoh.
mahu ber-nescefe'. adey-chiau!



4 ulasan:

  1. isk taik lalat ke apa tu? beso jugak?

    BalasPadam
  2. hahaha jerawat merangkap blackhead... sakit ouh!

    BalasPadam
  3. pakai oxy hand sekarang... see, dah takde... :))

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.