Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 17 Jun 2011

si perempuan

hello semua, selamat pagi

pagi ni mendung. macam jerebu pun ade. adik-adik praktikal sibuk dengan keputusan sem lepas diorang. hari ni keluar. wah wah wah; nervous-nervous. kalau mase dulu, aku siap ade password Mr Kolonisasi aku tu; semata-mata nak tau result beliau. sampai sekarang beliau tak tau aku ade password tu kot... kah kah kah. ciri-ciri hacker kelas bawahan tak aku?

okey; lupekan kenangan lame Mastura ~! your focus sekarang ni ialah Encik L yer... 

semalam, malam yang sangat malas. nonton sajaaa kau tau Mastura. serius aku sangat malas nak buat OT; since aku rase claim tak berbayar lagi. tapi semua orang pun claim tak bayar lagi kan... saboo je lah. 

Lain perempuan, lain cerita


Anissa maksudnye si perempuan. surah an-nisa, surah ketiga dalam Al-Qur'an. Allah SWT pun memberi pertunjuk dan pengajaran kepada makhluk bergelar perempuan. kompleks tak kompleks??

okey; kalau nak tau sinopsis cerita Anissa boleh click link ni Slot Samarinda : Anissa.

aku cube bayangkan. kalau boleh aku tak nak tempuh Anna dengan Balqis. kawan same kawan tibe-tibe tengah bermadu? lepas tu, punyelah dayus si Farid yang sanggup rahsiakan bende ni??

menyampah aku!!! dua perempuan terkapai-kapai sebab engkau la Ncik Farid. kenape kau takot sangat nak terus terang. chill la bro ~! kalo ko terus terang dengan perempuan; walaupun marah tapi impak takkan lame der... tapi kalau Farid berterus terang dengan Anna, takde la cerita Anissa ye dok??

tapi semangat feminisme aku memuncak! lepas tengok cerita ni. sangat-sangat! nak g tengok stump la. adeychiau ~!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.