Pengikut (Blogspot)

Khamis, 9 Jun 2011

saye pengemas. ade percayee?

hello semua....

semalam hari rajin. terima kasih. habis meja aku, aku punggah se-satu, kasi Adik Anis fail-ing cantik punye dalam fail. kire macam aku lah orang pembersih itu. hahaha

entah. mungkin kerja ade sedikit kurang. so, aku boleh la nak fokus dengan kerja-kerja pembersihan sangkar kucing a.k.a tempat duduk aku kat ofis. 

aku sebenarnye malas. malas nak start buat BQ. walaupun orang cakap setakat kerja RM3000, untung tak tau berape. aku still tak reti nak buat. dari aku buang mase perah otak. why not aku kemas tempat aku? hak hak hak. 

aku gile kot. gile cinta dengan Encik L. cube jadi se-pengemas yang mungkin. hu hu hu. 

meja asal. tengok separuh je dah menyesal kan?

mungkin sekarang much better! tapi sampai bile??

Lepas meja, almari pulak???

tukang masuk dalam fail

oklah... up-date sampai ke petang. internet on and off. malam ni mungkin up-date lagi lah.... nak taip surat halang orang jual barang pada musuh.

adeychiau.....!

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.