Pengikut (Blogspot)

Selasa, 7 Jun 2011

romanti ka kamoo?

hellooo semua, selamat tengah hari.

selasa yang bangun lambat. masalah disiplin sungguh. tetibe kene pulak entertain lecturer datang. settle keje yang itu.

cerita pasal ahad lepas. semalam ngan ahad memang kurang mood nak taip blog. ade orang lain kesah ke?? mungkin Jimbo Neutron a.k.a Cik Shida yang kisah. sebab tu beliau up-date untuk aku bentar-bentar tadi.... looh~!

sambung cerita pasal ahad. bukak je mata jam 10 pagi, Cik Waniey call cakap suruh aku jumpe beliau dekat Putrajaya. jalan-jalan nak makan Nasi Arab konon! emm; sebagai aku orang 'kurus' aku 'takde' la teruja sangat. hak hak. 

lepas tu, Cik Fariza pulak ajak aku sekali gerak dengan Ncik Yeppul naek kereta bau kedai mereka. hek hek hek. aku pun layan jer la...

sampai je Alamanda yang macam Cik Waniey janji tapi Cik Waniey tak dapat datang. so, decide nak tengok wayang. Cik Fariza dengan Ncik Yeppul dah lame tak tengok wayang; kuasa pilih cerita kat tangan aku la. pilih cerita X-Men tapi full-booked. 

roger-roger Cik Waniey; ade kat Masjid Besi. aku pun tak pernah sampai Masjid Besi tu kat mane. direction yang Cik Waniey bagi pun ala-ala Tanglish kan??? emm memang kitorang sesat. pusing bangunan KKLW jer dah 3 kali. kalau pusing 7 kali dah expert, boleh tunjuk pandai dalam kursus haji. wahahaha ~!

Aku rasa kurus :)
lepas je dari makan satey yang ibu dan ayah Cik Waniey belanje dekat Restoren Sahmuri. gerak ke MBO, Galaxy Ampang. tempat paling strategik dan berbaloi nak tengok wayang time-time weekand ni kan....! 

sampai dalam pukul 0530 petang macam tu, decide nak tengok X-Men pukul 0800 malam. sesambil ade mase terluang tu ~ Cik Fariza yang bakal tunangan orang itu mengajak aku bersama Ncik Yeppul ke kedai Romantika. alah kedai ni ade kat Selayang Mall ~ house decor punye kedai. ala-ala IKEA la, tapi versi mampu beli...

dan disebabkan aku dah gantikan si Olymp aku dengan si Sony yang harga setengah harga dari 'mahal' dari kamera Olymp aku. aku boleh la buat aktiviti aku dulu-dulu dengan nakama. tangkap gambar merata-rata. yehee... ni antara gambar-gambar warming up la ni... check it out 

Jangan harap anak aku nak dapat! ahaks

Terpakse la ikot gadoh, macam Cik Fariza nak!
Favourite pic aku la ni....
Budget aku comel macam rama-rama, kinda! haha
Ncik Yeppul dengan burung!
Cik Fariza, bunga-bunga cinta
last but not least, aku tak dapat nak tengok X-Men tu pun. kene hantar Ncik Atok g klinik. terasa diri sangat hampeh okey. just anggap takde rezeki je la... sori ye Cik Fariza; they dont even know me well ~~!

Best tak cter ni wey???!

mengantok rupenye up-date entri yang ade gambar satu-satu ni... tido bangun balik belum habis tulis. ok la, waktu lunch sudah terlebih. membuta je tau... chow dulu!

2 ulasan:

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.