Pengikut (Blogspot)

Rabu, 1 Jun 2011

Day30 - You highs and lows for this month

helloo semua,

selamat malam. seorang diri di bilik projek. syyyy ~! sunyi. nak borak-borak dengan Encik L pun bukan ade harapan yang cerah. mengadap report nak hantar esok, idea tak keluar-keluar. selagi tak 1200 malam; otak kasi beku ala-ala peti ais milik Bos Faruk Al-Safir.... aaargh ~! rase cilake menghantuiku!!!

sambil berjalan-jalan dalam blog; orang semua tengah kepoh-kepoh pasal Blog Adinda. aku seronok gak bace and malas nak amek port sangat. bia ler kome, aku bukan orang yang layak bagi pendapat. yang aku mampu hanya benci dalam hati je pun. 

loading cerita Asmara 2 dalam malaymoviesfull.blogspot.com, boleh tahan lambat. emm, layan tulis blog lah kesudahan menghadapi hati yang gundah gulana ini (terasa 'Bagai Bulan di Pagar Bintang - Saloma, la pulak) hahaha. 

highs and lows bagi bulan May?? susah la soalan ni...

(1) last week 
  • sibuk dengan kerja-kerja design tadika dengan sistem IBS; blaja sane, blaja sini.... semua bende pun aku tak tau! 
  • akhirnye; semalam dah submit, lewat - bengang dengan tuuuut! tapi tetap salah aku sebab tak cater masalah ni. entah lah. hanye berserah pada ketentuan Maha Pemberi Rahmat aje. amin. 
  • minggu ni jugak minggu gaduh dengan Encik L; first time since in relationship kot. masing-masing sibuk. lepas tu keluarkan kepala angin sendiri. 


aku down gile semalam!

(2) last two week

  • sibukkan diri dengan kursus la pulak
  • seronok sebab tak payah nak keje, yeeeheee!
  • ade ke patut aku ter-kursus bersama dengan Kak CT ; pengalaman temuduga. adekah industri ni sebenarnye kecik?? tapi beliau tak pernah ingat pun beliau pernah interview aku. apeee da Kak Siti!
  • Ncik Atok masuk ward 3 hari. ulang alik hospital. tapi takde hal punye semua tu. Ncik Atok dah keluar ward pun sekarang.
(3) last three week
  • pengalaman yang aku paling tak sangka! aku pegi Sabah semata-mata beli tender. apekah Ncik Bos.
  • walaupun sehari, still rase best dapat melawat Sabah free.
  • first time being fly la macha ~~~! ke-yuhuuu-an dalam hatiku
  • first time alone - lone ranger kat negeri seberang laut. 
  • perasaanku sangat la cuak, teruja gembira.
  • kawan-kawan kerja, family semua rase risau aku pegi sorang. lepas tu kata-kata diorang buat aku down. one and only supporting and understand me Encik L, the only! haiyaaak!!!!
(4) last fourth week
  • minggu pertama. minggu gaji. dapat duit lebih sebab Puan Mem salah kire gaji sejak masuk. hek hek hek
  • minggu mengabiskan duit di Sogo. hek hek hek
asyik hek hek hek. dah la nak makan Twisties perisa kari la! biar berapi pulak. mungkin boleh turunkan air mata lak lepas ni. tapi ape yang Jambu ajar aku lain. kaung kuang kaung..... Chow.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.