Pengikut (Blogspot)

Selasa, 28 Jun 2011

bukan rezeki

hello semua, selamat malam...

hari ni malam mood begitu down. lagi teruk dari semalam. banyaknye bende yang bermain-main kat lubuk hati dan sangkar otak aku sekarang ni.

kalaulah segala idea ibarat gravel dalam sangkar gabion; akan aku ambil gunting besi, potong setiap penjuru sangkar supaya batu boleh keluar mencurah-curah ke tanah [RapunzelCikigila, 0611]
entah. ape jadah aku ade idea sampai gile macam ni malam-malam ni. aku rase sangat aku dah penat keje. nak kawen untuk dapatkan kehidupan aku yang ala-ala baru macam lambat lagi baru kesampaian. entah apeekah??

okey; aku letih. same la maksud dengan penat. cume letih ni mungkin kakak kepada penat. ke abang ke, abang ipar, abang dua pupu ke ape-ape pangkat. tapi bukan same pangkat dengan Kang Man aku (Encik L)

straight to the point; aku tau Ncik Bos kecewa dengan tender buat tadika yang tak dapat sebab Ncik Dispatch TG (Tak Guna) hantar lambat tender tu. aku dah cuba conform dengan orang KEMAS yang tender tu bukak but today the truth is show the gloom ~ my proposal still in seal as submitted a month ago. 

sedih. kecewa. bungkam. if Ncik Dispatch TG know the value of my un-sleeping time for forth nite.... 

aaaargggggh ~~! cakap pun bagi sakit hati. memang aku tau tender bergantung pada rezeki. some how; Ncik Dispatch TG memang tak usaha untuk hantar dengan cepat. and i am ready to take all the bloody bullshit from Ncik Bos but i am really not aspect other staff will have it. janganlah Ncik Bos maki Cik Shida esok. 

tender memang bergantung pada rezeki. tapi macam mane kite usahakannya. Ncik Dispatch TG; walaupun aku ber-title Engineer; aku pun pernah hantar tender la. lagi lambat dari ko aku bergerak dari Selayang ke Putrajaya. dan hasilnya... 

i make it 1159am
boleh je sampai... gune command sense la bro. entah la; walaupun tender berkaitan dengan rezeki; aku hanya mampu cakap kat Ncik Dispatch TG **dah name waterproofing lak kalau 10 kali baca. 

emas tu kalau boleh turun jadi hujan; takla Ncik Bos tebal muka pegi lobby sana sini. [credited to Ncik Dispatch TG]
wookey ~! aku akui mahu mencarut dengan pelbagai kata nista. aku mulakan dengan rasa cilakee... adey-chiau.

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.