Pengikut (Blogspot)

Sabtu, 4 Jun 2011

aku seorang leka

heloo semua...

aku penat. baru je habis pusing Low Yat siang tadi. balik-balik terus try cooler lappy yang baru dan tido... serius puas hati!

dengan mata yang mamai-mamai aku malas nak balik rumah; rumah Puan Mak or rumah Puan Nenek. Puan Mak ala-ala bengang ngan aku. yelah, aku tanak balik Bangi. sape suruh aku balik tengah-tengah Maghrib ni. malas aku... tu takpe lagi, Puan Mak cakap esok beliau nak pegi kenduri kat tg malim; pegi pagi balik petang. ape lah fungsi aku balik rumah macam tu?

entah; lately aku rase Puan Mak tak suke aku. kerja aku. ape yang aku buat. 

mungkin Puan Mak dah tak suke aku dari dulu. tu je perasaan aku yang sedang mamai sekarang ni. 

aku tak mampu jadi anak yang baik. aku tak semulia Puan Mak yang boleh lari-lari or skip time keje untuk jumpe orang itu dan ini. sangat maaf kerana aku ni tak alert dengan environment family sekarang. aku minta maaf aku leka dengan kerja-kerja aku. 

sampai bile perkara ni akan berlarutan? i dont even know either. dari fikir bukan-bukan baik aku mandi dan solat Maghrib dulu... chow.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.