Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 6 Mei 2011

rambut


hello semua, selamat malam....

tiba-tiba aku teringat dekat Cik Fariza, macam mane la persiapan tunang beliau kan? so aku nak cerita pasal beliau sekarang ni. dalam banyak-banyak la artis dalam dunia nie, sorang jep aku berkenan tengok rambut die. giler obses. bukan dari malaysia, ngak juga dari indonesia... its not from hollywood and tak jugak ala-ala korean actress yang manja. terus terang aku minat dengan rambut dan penampilan RANI MUKHERJIE hindustan mari.... amma!

Cantik kan?
korang ce la tengok rambut mayang mengurai just like original gitu (memang ori pun kan?) yang paling penting sekali; Rani menggambarkan ciri-ciri perempuan yang tulen, lembut tapi at the same time independent... huhuhuhu, lebih-lebih pulak ayat aku kan. 

okey, ape kene mengena Cik Fariza dengan Rani Mukherjie ni? Rupa paras yang licin ke? Iyek.... tak langsung!

ade satu moment, aku dengan Cik Fariza tengah gosok gigi dalam toilet L5, KTHO. ni semua macam ala santai mandi petang nak menunggu ke maghrib la ni. Cik Fariza start borak sambil gosok gigi. standard la kan? 

masa tu pulak baru lepas balik makan petang dengan Ncik Yeppul dan sudah ditazkirahkan pasal syurga Allah masing-masing. jadi membawak la cerita tu sampai ke dalam tempat ahli neraka kekal ni. 

Ncik Yeppul cerita tentang keindahan syurga. bila dalam syurga nanti; hari Jumaat ni merupakan hari shopping, yang pasarnya cukup indah dan hebat sebab apa yang terlintas di fikiran terus dapat on the dot. happy giler bile dengar; masa tu kalau muka nak macam Brad Pitt ke hape, semua akan ditunaikan. Subhanallah.

Cik Fariza : Ko nanti kat syurga mesti nak mintak dapat rambut cam Rani Mukherji kan?

Aku : Elok jugak tu. Hahahaha (ketawa happy nak mampus)

Cik Fariza : Orang semua dah fashion syurga, ko pakai fashion dunia lagi....!

apeee----kah??

sememangnya Cik-Cik Nakama tak suka; sebab aku giler obses dengan rambut Rani ni; giler jaki kalau aku start cter. ingat aku kesah?

okeh, chow dulu.

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.