Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 6 Mei 2011

dadah

hello semua, selamat tengah hari...

jumaat yang rase sibuk-sibuk nak cuti. tapi macam tak boleh nak buat macam tu. kesian ~! tibe-tibe ade lawatan mengejut askar ke kilang dan tapak. kene buat paper work sikit. aaaaaarrrrrrrggggghhhhhhh~!!!!!

tapi ape-ape hal, aku sedang tengah addict dengan satu gula-gula ni. sehari boleh makan 5 plastik. rase yang boleh buat aku high dan lupekan tensen sekejap. bukan dadah kot? gula-gula biase je kan?? hahahaha

Salah Adik Manje, addict sebab beliau! Sour, Salty and Sweet

ok ok, up-date sekejap jer.... nak kupikir-pikir ni... athatha ~~


Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.