Pengikut (Blogspot)

Ahad, 29 Mei 2011

Day29 - Goal for the next 30 days

malam semua....

aku sangat bosan. lapaaaaa~! tapi malas nak makan. Encik L telah mengeluarkan ayat perli seperti 'kalau nak kurus, kurus la ye???' apekah tandanye itu??? aku sudah gemook kah?

okey, ape ke aku nak buat dalam mase ke sebulan yang akan datang??? keje keje keje.... 

bulan depan ialah bulan June 2011; aku punye matlamat bulan depan!

(1) nak ganti puasa! sebab belum ganti sangat banyak 

(2) mungkin aku kene beli jeans baru ~~~! saye sudah geemook!

(3) nak beli baju raya juge....

(4) hope tender tadika ni company aku yang award! amin
 
(5) semoga batu blok aku laku di Mersing dan Taiping

(6) semoga aku dapat kurus sedikit dari sekarang. azam paling tinggi ~!

sambung ke drawing balik yuk~~!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.