Pengikut (Blogspot)

Ahad, 29 Mei 2011

Day26 - What kind of person that attract you

yuhuu.. menjelang pukul 0600 petang. hati rasa malas sangat untuk buat kerja hari ni. adekah Ncik Bos sudah kecik hati sama aku? sorry sangat Bos, mengantok sangat bah tadi....

aku nak jawab soalan ini dengan senang hati. mungkin aku akan melebihkan kepada person yang berlainan jantina dengan aku.

mase kecik dulu, dari zaman baru belajar nak usha lelaki sampai sekarang ni. ade satu jenis lelaki je yang memang akan menarik minat aku untuk dekat dan kenal dengan si ncik ini. 

lelaki kegemaran aku semestinya memakai jam tangan yang lebih besar dari tangannya. paham kan? maksudnya suka pakai jam tangan besar. 

My heart is jumping jumping~!
aku punye fahaman, kalau lelaki yang suke pakai jam tangan besar ni seorang yang pengemas dan pembersih. malas nak ulas pepanjang la... korang lak rase macam mane??


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.