Pengikut (Blogspot)

Selasa, 10 Mei 2011

Day05 - A time you thought about ending your life

hello semua,

mungkin hari ni akan up-date lebih daripada sepatutnye. sebab esok aku akan pegi Sabah tapi kire balik hari la. pergi malam esok dan malam lusa insya-Allah akan ade balik kat Semenanjung! nervous plus excited kot? huhuhu.

condition badan aku sakit-sakit. lately; aku buat macam-macam. aku jugak start minum cafe balik.

sunat dalam Islam ingatkan mati kan? tapi jujur, sebagai hamba yang alpa aku memang ade jugak kadang kala tak ingat tentang kematian tu sebenarnye datang hampir kat aku.

mase aku benar-benar fikirkan kematian, baru-baru ni mase arwah Mak Usu meninggal dunia. serius aku sangat rase kematian makin hampir. aku just harap aku akan mati dalam keadaan beriman. amin!

okey, soalan ni susah sangat nak jawab. belakang aku sangat sakit. mane Encik L ni?

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.