Pengikut (Blogspot)

Sabtu, 7 Mei 2011

Day02 - Where you'd like to be in 10 years

heloo...

Kalau mampu beli!
gambar kat atas tu untuk perkara yang akan jadi setengah jam dari sekarang. hak hak hak. Mastura sudah meleng sekarang ni. tapi kalau dalam mase 10 tahun lagi, aku dah menjangkau usia 35 tahun. mungkin dah kahwin dan ade anak seorang dua orang tiga orang. kan kan kan. 

pantai. tu je bermain kat fikiran aku untuk jawab soalan ni. aku cuma harap yang time ni; kewangan aku dah cukup untuk bina rumah tepi pantai. yes! fantasi yang aku cube untuk jadi realiti. Encik L, ade beran kah?

rumah tu supposed to be direka dan dibina oleh aku sendiri; mungkin bersama tersayang....! aaargh! bile fikir-fikirkan balik! bile aku nak kaya ni...?

Very adorable!
ok. mungkin tu aje takat hari ni. esok Mastura sile gelabahkan diri bangun awal. chow


Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.