Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 27 Mei 2011

Day 22 - Something you want to do before you die

hello semua, selamat malam.

kejap lagi aku fikir untuk mati sementara. sebabnye aku malas. bile aku nak jadi rajin ni?? hak hak hak. sambil lagu Sixth Sense ~ Yang Sempurnakanku ni bermain-main dalam mixpod player mengimbau kepada kenangan pada Encik L (same ngan ringtone kalau Encik L telepon da)

aku cuma mahu jadi hamba yang diredai dan berjaya menjadi muslimin sejati sebelum aku meninggalkan alam yang fana ini. 

macam ni, kalau misalnye saat aku meninggal dunia selepas aku berkahwin dan mempunyai anak. aku harap sangat aku menjadi isteri yang diredhai suami dan ibu mithali pada anak-anak.

aku ingin juga mengerjakan rukun islam kelima dengan mabrur, seboleh-bolehnye before aku mengadap Maha Pencipta.

ok, sile proceed soalan lain. chiauu ~!


Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.